Op reis met mijn eerste boek - Reisverslag uit Kijkduin, Nederland van Daniëlle Boelens - WaarBenJij.nu Op reis met mijn eerste boek - Reisverslag uit Kijkduin, Nederland van Daniëlle Boelens - WaarBenJij.nu

Op reis met mijn eerste boek

Door: Danielle Boelens

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

11 Februari 2013 | Nederland, Kijkduin

Met 85.000 pageviews en zoveel lovende feedback op mijn reisblogjes Ravage@Zuid-Amerika en vakantie vieren@Playa del Carmen... (te vinden onder het driehoekje) ... ben ik begonnen aan een wel hele bijzondere reis:
Het schrijven van mijn eerste boek!

Het verhaal is geïnspireerd op mijn motorreis door Bolivia, dus wellicht dat jullie, mijn reisblogvolgers, op de hoogte gehouden willen worden van de ontwikkeling, de eventuele realisatie en vooral.. de sneakpeaks van mijn boek.

Dat kan op www.facebook.com/danielleboelens.sneakpeak

Knip en plak bovenstaande pagina, vind em leuk, vind mijn sneakpeaks leuk en help me om aan zoveel mogelijk volgers te komen, zodat uitgeverijen niet meer om me heen kunnen!

  • 13 Februari 2013 - 01:25

    Daniëlle Boelens:

    www.facebook.com/danielleboelens.sneakpeak

  • 01 April 2013 - 23:58

    Erica Van Noort:

    lon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Voor iedereen die gezegd heeft: je houdt toch wel een blog bij????

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 131858

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2014 - 16 April 2015

The Riding Reporters

14 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Indian Summer

27 November 2011 - 19 December 2011

Playing at Playa

05 November 2010 - 01 April 2011

Ravage@Zuid-Amerika

08 Januari 2013 - 30 November -0001

Op reis met mijn eerste boek

Landen bezocht: