Mañana Mañana - Reisverslag uit , van Daniëlle Boelens - WaarBenJij.nu Mañana Mañana - Reisverslag uit , van Daniëlle Boelens - WaarBenJij.nu

Mañana Mañana

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

04 November 2010 | ,

Reisvirus hebben, sparen, reisdoel bepalen, ticket boeken, aftellen, zieke mam verzorgen, in spanning zitten, annuleren, afwegen, knoop doorhakken, opnieuw boeken, opnieuw aftellen...en dan ineens zijn we er: ik vertrek morgen!
Mijn rugzak staat klaar en vanavond staat de deur open voor vrienden en familie die me nog een laatste knuffeltje willen meegeven.
Dinsdag hebben we een familiefeestje gehouden bij mijn mam in het zotel waar ze nu ligt. Na hotel, motel en botel, ken ik nu ook deze variant! Een zotel is een zorghotel. Mijn mam heeft een eigen ruime slaapkamer met badkamer, televisie, koelkast en waterkoker. Ontbijt, lunch en diner wordt geserveerd in de eetzaal, en beneden is er een lounge compleet in art-deco stijl. Ze vindt het er helemaal leuk en kent de mensen aan tafel allemaal bij naam!
Overdag gaat ze de gymzaal in om te revalideren. Op dit moment is haar rug al sterk genoeg om al bijna de hele dag in haar rolstoel zitten. Ze kan haar linkerarm gebruiken en haar linkerbeen bewegen, maar er niet op staan. Ze oefent nu met het aanspannen van haar rechterbilspieren en nu begint er ook beweging te komen in haar rechterdijbeen! Ze zegt: als je terugkomt in april kan ik weer lopen. Ik denk dat dat te hoog gegrepen is, maar plannen zonder doel zijn dromen, dus ik ben trots dat ze zichzelf dit doel stelt.
Ze heeft me bedankt dat ik mijn reis 5 weken heb uitgesteld en heeft beloofd dat ze op me wacht. In haar zotel zit ook een internetcafé, dus ook zij kan, met de hulp van haar (klein)kinderen, me hier volgen en misschien lukt het wel een keer om te webcammen!
Lieve volgers, bedankt voor het meeleven, het meereizen... jullie horen binnenkort van me maar dan vanaf de andere kant van de evenaar!!!

  • 04 November 2010 - 11:00

    Pim:

    Maak er een onvergetelijk avontuur van en geniet!!
    Ik blijf je volgen hoor.

    Dikke kus Pim x

  • 04 November 2010 - 11:19

    Carola:

    Eindelijk dan......
    Spannend hoor, ik wens je onwijs veel plezier en geniet.

    Liefs en Kus
    Carol. x

  • 04 November 2010 - 13:07

    Marijke:

    Jij gaat zo'n geweldig verdiende reis meemaken en ervaren!

    Geniet ervan en we zien elkaar nog even over een paar uurtjes! :D
    KUS!

  • 04 November 2010 - 13:41

    John Wouters:

    Alles geregeld en mams is in goede handen. Lekker genieten, beest!!!

    XXX

  • 04 November 2010 - 13:41

    Erica:

    Lieve Daan,

    Wat fijn om te horen dat je moeder het zo goed heeft in het zotel! Ook een geruststelling voor jou. Nu ben jij aan de beurt om te gaan genieten. Terwijl ik dit typ krijg ik kriebels in mijn buik, kun je nagaan. Ik zal de VROUW voor jou gaan bewaren, kun je gelijk zien hoelang je wel niet weg bent! Een blad staat gelijk aan een week weg!! Heel goede reis en ik hoop dat je vanavond veel plezier zult hebben met je vrienden/vriendinnen. Beleef veel mooie dingen en ik verheug me op je verdere berichten!! CIAO goede reis!
    xxx Erica

  • 04 November 2010 - 13:54

    Knobie:

    Ik ben er.........
    Veel plezier en tot snel !

    X, Knobie

  • 04 November 2010 - 14:23

    Beatrix:

    Lief zussie.

    Wij zullen ook bij zijn (auto vól met nichtjes) en nemen als het lukt nóg een pakketje voor je mee. Nu eerst nog even langs ons ma.

    Tot vanavond.

  • 04 November 2010 - 16:10

    Ronnie:

    Fijne reis en GENIET!!
    Ron X

  • 04 November 2010 - 16:25

    Armanda:

    Lieve Daan,

    Maak er een super geweldig mooie reis en avontuur van! Ik kan niet wachten om al je avonturen hier te lezen...stiekem een beetje jaloers...;)

  • 04 November 2010 - 19:02

    Timmie:

    He Daantje,

    Jammer dat je dr niet bij bent over 1,5 week in Amersfoort, maar kan het wel begrijpen hoor! hahahahaha ;-)

    Ben jaloers!!!!!!!

    Heeeeel veel plezier en sterkte!

    Tchau e beijos

  • 04 November 2010 - 19:23

    Seffie:

    Lieverd, maak je dromen waar !!!!! x

  • 04 November 2010 - 21:18

    Ingmau;-):

    Heerlijk genieten van je mooie reis en ook wij gaan je volgen.

    xx

  • 04 November 2010 - 21:58

    Ben De Haan:

    Daniëlle, Heel veel succes komende tijd, ik denk dat je de tijd van je leven zult hebben!
    Groeten, Ben.

  • 05 November 2010 - 12:10

    Martin:

    Ik hoop dat je reis een onvergetelijk ervaring wordt. Ik wens je heel veel plezier en avontuur.

    Tot over heel veel weken snik.

  • 05 November 2010 - 15:14

    Marion:

    He Joe, blij dat ik je naar Schiphol heb mogen begeleiden! Je hoort nog van me, evenals ik zeker op de hoogte van jou zal blijven! Geniet en be open x liefs x

  • 05 November 2010 - 21:17

    Marjan En Vincent:

    Lieverdje, onwijs veel plezier en succes. Geniet er van en heb de tijd van je leven! We zien je in april. Tot die tijd lezen we met plezier je verslagen. Dikke kus van ons

  • 06 November 2010 - 19:54

    Daniëlle Boelens:

    Dit is leuk!!! Dankjewel lieve lieverds.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Ravage@Zuid-Amerika

In 2006 ontstond mijn (spaar) plan voor een half jaar verlof. En ineens is het bijna zover! Het is vreemd dat mensen die ik tegenkom zeggen: 'Hé Daan, tijd niet gezien, wanneer ga je weg?' eh... ja, ben ook blij om jou te zien??!!
Het leek me geweldig om te ervaren hoe het is. Een half jaar geen werk, geen planning, geen verplichtingen, geen afspraken... haha, dat is alvast niet gelukt! Ik zit al 4 maanden vol!

Plan:
2 oktober: Buenos Aires, Argentinië. Maandje spaanse les en slapen op een kamer in de school (kan maar geen afscheid nemen van dat studentenleven... )
6 november: Lima, Peru. Motortocht door Bolivia met een Nederlandse groep motorrijders (heb ik net spaans geleerd, praat ik weer een maand nederlands...)
27 november: terug in Lima. Plan was om op m'n gemakkie Peru en Ecuador te gaan bekijken... en het Amazonegebied... maar....
20 december: Nanniek landt in Rio de Janeiro!! Ja, dat is aan de andere kust van Zuid-Amerika. Moet ik me nog haasten ook...
31 december: Oud & Nieuw vieren op het strand in Rio!! Iedereen in het wit!!! Sensation white on the beach @ Rio de Janeiro. Hoe zeg je gelukkig nieuwjaar in het Portugees???
januari: Met Nanniek afzakken van Rio via Sao Paulo naar de prachtige Iguazu falls en van daaruit terug naar Buenos Aires !
20 januari: Nanniek vliegt terug naar Amsterdam en ik ben weer terug waar het drie en een halve maand geleden begon: in Buenos Aires. Tijd voor de rest van Argentinië, Chili, Patagonië, misschien toch nog terug richting Peru en Ecuador... weet ik veel. Ga ik eindelijk ervaren hoe het is om 10 weken zonder werk, planning, verplichtingen en afspraken te leven!


WIJZIGING IN VERTREK EN REISPLAN!!!
Aangezien op dit moment de gezondheid van mijn moeder ernstig te wensen overlaat, heb ik besloten om mijn ticket naar Buenos Aires te annuleren. Vooralsnog vertrek ik op 6 november vanuit NL naar Lima om met de motorreis door Bolivia te starten, te zien op http://www.motortrails.nl/Motorreizen/BOL/BOL-Dagtotdag.asp

De vier weken spaanse les start nu op 24 januari, nadat Nanniek me een maand heeft bezocht.
Nog even geduld dus!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2011

VIJF MAANDEN ZUID AMERIKA... WAT KOST DAT NOU?

24 Mei 2011

Hoe is het om weer thuis te zijn?

31 Maart 2011

De laatste indrukken

17 Maart 2011

Slecht nieuws en overige rampen

06 Maart 2011

Patagonië
Daniëlle

Voor iedereen die gezegd heeft: je houdt toch wel een blog bij????

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 131934

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2014 - 16 April 2015

The Riding Reporters

14 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Indian Summer

27 November 2011 - 19 December 2011

Playing at Playa

05 November 2010 - 01 April 2011

Ravage@Zuid-Amerika

08 Januari 2013 - 30 November -0001

Op reis met mijn eerste boek

Landen bezocht: